| Кучерук О.Я. Система неперервної підготовки фахівців з прикладної математики у ВНЗ в умовах кредитно-модульної технології навчання : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.Я. Кучерук ; Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького. — Черкаси, 2009. — 20 с. — укp.Розроблено систему неперервної підготовки фахівців з прикладної математики, яка забезпечується цільовим, змістовим, діяльнісним і результативним компонентами. Визначено, що вона складається з трьох підсистем, а саме: допрофесійна підготовка (профільна школа - створення для учнів профільних математичних класів умов для поглибленого вивчення математики, розвитку інтересів, формування позитивного ставлення до майбутньої професії), базова професійна підготовка (освітньо-кваліфікаційний рівень "бакалавр" - цілеспрямована професійна підготовка студентів, їх професійне становлення) та професійне вдосконалення (навчання за освітньо-квалійфікаційним рівнем спеціаліста або магістра - удосконалення знань і практичної діяльності, усвідомлення готовності до професійної діяльності, створення умов для формування професійно-творчих здібностей, професійних планів, цілей для продовження неперервного поповнення знань і професійного саморозвитку). Акцентовано увагу на тому, що всі складові системи об'єднані спільним системотвірним фактором - метою. Визначено організаційно-педагогічні засади забезпечення ефективності неперервної підготовки фахівців з прикладної математики, зокрема, профілізація старшої школи, впровадження інноваційних технологій навчання (кредитно-модульні технології), забезпечення відповідних педагогічних умов, забезпечення сформованості компонентів за критеріями та відповідними рівнями. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290 + В195р3-36 + Шифр НБУВ: РА366302
Рубрики:
|