| Сердюк Т.І. Формування художньо-естетичного досвіду майбутніх учителів хореографії : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Т.І. Сердюк ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 21 с. — укp.Проаналізовано сутність, зміст і компонентну структуру у взаємодії її когнітивної, аксіологічної та праксеологічної складових художньо-естетичного досвіду особистості вчителя хореографії. Розкрито педагогічний потенціал хореографічного мистецтва у формуванні художньо-естетичного досвіду студентів ВПНЗ. Виявлено, що синтетичність хореографії сприяє розвитку творчої активності особистості й інтенсифікації пізнавальних процесів, її емоційність забезпечує образне сприйняття мистецтва та дійсності, створює умови для особистісного самовираження й ефективного педагогічного спілкування, фізично-рухова основа хореографії уможливлює виховання морально-вольових якостей особистості, динамічності постановчої діяльності з учнями, чим сприяє їх залученню до національної хореографічної традиції. Апробовано систему критеріїв сформованості художньо-естетичного досвіду майбутніх учителів хореографії. Виявлено три рівні його функціонування (репродуктивний, продуктивний, творчий). Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: Щ32р(4УКР)3-3 + Шифр НБУВ: РА366259
Географічні рубрики:
|