Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20100302000583<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Слюсарева Л.В. Економічний механізм соціально-етичного маркетингу сільськогосподарських підприємств : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Л.В. Слюсарева ; Харк. нац. аграр. ун-т ім. В.В.Докучаєва. — Х., 2009. — 20 с. — укp.Розглянуто сутність і зміст соціально-етичного маркетингу, висвітлено поняття економічного механізму соціально-етичного маркетингу, обгрунтовано його головні напрямки розвитку та можливого впровадження сільськогосподарськими підприємствми України. Узагальнено існуючі погляди та розкрито власне бачення сутності категорій "економічний механізм" і "соціально-економічний маркетинг в аграрному виробництві". З'ясовано основні тенденції структури збуту сільськогосподарської продукції аграрних підприємств Сумщини й України за маркетинговими каналами, проведено економічну оцінку виробничо-комерційної діяльності підприємства. Удосконалено методику маркетингової оцінки позиції підприємства на ринку з урахуванням соціальної спрямованості його діяльності. Розроблено методичні засади оцінки економічного механізму соціально-етичного маркетингу. Запропоновано функціональну модель економічного механізму соціально-етичного маркетингу в сільському господарстві. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР-4Сум)321-211.1 + Шифр НБУВ: РА366393
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|