Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20100302001854<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Мозгова М.В. 
Розвиток земельного маркетингу в сільськогосподарському землекористуванні : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.06 / М.В. Мозгова ; Міжнар. ун-т бізнесу і права. — Херсон, 2009. — 20 с. — укp.

Науково обгрунтовано теоретико-методологічні основи земельного маркетингу. Сформульовано його поняття, місію, цілі, завдання, функції, методи, технологію, які забезпечують досягнення екологічної рівноваги в землекористуванні, усунення диспропорцій між можливостями земельних ресурсів, потребами економіки і суспільства. Запропоновано маркетингові інструменти для дослідження і оцінки ефективності використання земель за вирощування екологічної сільськогосподарської культури. Досліджено теоретичні засади аутсорсингу сфери земельного маркетингу як сучасну методологію високоефективної і конкурентної організації маркетингової діяльності за умов кризового стану земельних ресурсів. Обгрунтовано методичний підхід щодо підвищення ефективності прийняття управлінських рішень у системі маркетингового менеджменту в землекористуванні на основі використання економіко-математичних методів і моделей, які враховують фактори, що здійснюють вплив на розміщення культур на ділянках, екологічну якість та кількість одержаної продукції.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)320-511.2-211.1 +
Шифр НБУВ: РА366845


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського