| Мастинець М.В. Соціальні детермінанти споживацької поведінки в сучасному суспільстві : автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / М.В. Мастинець ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2009. — 20 с. — укp.Досліджено соціальні детермінанти поведінки споживача у сучасному суспільстві. На підставі соціально-конструктивістського підходу та теорії соціокультурних полів визначено систему соціальних детермінант споживацької поведінки, до якої зараховано групи факторів, поділених на надіндивідуальні (фізичний простір, час і соціокультрний простір із сукупністю соціокультуринх полів, до яких залучений індивід) та індивідуальні (статусно-рольова позиція, психологічні особливості, фізичний потенціал і споживацький досвід). Досліджено особливості впливу окремих детермінант, емпіричним шляхом виявлено найбільш значущі з них. Проаналізовано феномен суспільства споживання й особливості його розвитку в Україні. Суспільство споживання як один із вимірів сучасного суспільства розглянуто у контексті специфічного соціокультурного поля, що виникає у ньому, в якому за допомогою комунікативних механізмів здійснюється потужний вплив на споживацьку поведінку індивіда. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: С5*332.1-723.2 + Шифр НБУВ: РА368491
Рубрики:
|