| Приходько Т.П. Формування готовності майбутніх економістів до викладацької діяльності в процесі магістерської підготовки : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Т.П. Приходько ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2009. — 20 с. — укp.Вперше визначено категорію готовності майбутніх економістів до викладацької діяльності складним, інтегративним професійно-особистісним утворенням, результатом їх магістерської підготовки. Розроблено концептуальну модель цього процесу та обгрунтовано педагогічні умови, що забепечують ефективне формування готовності майбутніх економістів до викладацької діяльності й передбачають: інтенсифікацію процесу магістерської підготовки та педагогічну спрямованість її змісту, розвиток мотивації професійного педагогічного самовдосконалення, формування професійної педагогічної ідентичності. Уточнено понятійно-категоріальний апарат теорії готовності фахівця до викладацької діяльності, критерії та показники такої готовності майбутнього економіста. Удосконалено організаційно-методичні засади професійної підготовки майбутніх економістів у магістратурі на основі активних форм і методів навчання: рефлепрактикуму, портфоліо-методу. Розвинуто науково-теоретичні уявлення про сутність, зміст і структуру готовності майбутніх фахівців до викладацької діяльності, професійну педагогічну ідентичність особистості, педагогічні основи організації освітнього процесу науково-педагогічних працівників. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.421 + У.р3(4УКР) + Шифр НБУВ: РА366988
Рубрики:
Географічні рубрики:
|