| Семенова А.В. Теоретичні і методичні засади застосування парадигмального моделювання у професійній підготовці майбутніх учителів : автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / А.В. Семенова ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. — Т., 2009. — 42 с. — укp.Обгрунтовано концепцію парадигмального моделювання (ПМ) у професійній підготовці майбутніх учителів в освітньому просторі педагогічного навчального закладу. Розроблено науково-методичне забезпечення (концептуальна система ПМ, програми та зміст навчального курсу "Освітні технології управління навчально-виховним процесом") за блоками "Теорія самоорганізації соціальних систем", "Акмеолого-синергетичні засади педагогічної діяльності", "Педагогічні парадигми"; методичні рекомендації щодо проведення інтерактивних лекційно-семінарських і самостійних занять (на основі інтерактивних тренінгів, ділових ігор, самопрезентацій, шляхом закріплення опанованого матеріалу тощо); програму "Освітній маршрут" з методичним забезпеченням кожної теми, діагностичну карту індивідуального освітнього маршруту). Удосконалено критерії оцінки ефективності застосування ПМ: професійно-рефлексивний, проектувально-прогностичний, функціональний, професійно-мотиваційний, самоактуалізаційний. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30в2:Ю2 + Ч489.511.203 + Шифр НБУВ: РА367375
Рубрики:
|