Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20100324002744<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Чаплінський Ю.Б. 
Управління маркетинговою діяльністю туристичних підприємтсв : автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.04 / Ю.Б. Чаплінський ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2009. — 24 с. — укp.

Проведено дослідження сутності туристичної діяльності як сфери застосування концепції управління маркетингом. Проаналізовано наукові підходи до маркетингу туристичного підприємства та визначено його специфічні особливості у туристичній діяльності. Розглянуто систему управління маркетинговою діяльністю туристичного підприємства, проаналізовано маркетингове середовище функціонування туристичних підприємств регіону. Досліджено основні показники функціонування туристичного ринку Чернівецької області та спрогнозовано обсяги туристичних потоків на майбутній період. Висвітлено функції управління маркетинговою діяльністю туристичних підприємств, що функціонують у Чернівецькій області, визначено основні напрями удосконалення системи управління маркетингом туристичних підприємств. Надано рекомендації щодо управління комплексом маркетингу туристичного підприємства та запропоновано методологію визначення ефекту взаємодії туристичного підприємства на основі його взаємовідносин з іншими учасниками туристичного ринку.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358.1-211.1 +
Шифр НБУВ: РА367129


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського