| Монарьов Р.Г. Формування соціально-професійної активності майбутнього вчителя в навчально-виховному середовищі педагогічного університету : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Р.Г. Монарьов ; Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького. — Черкаси, 2009. — 20 с. — укp.Проведено аналіз проблеми формування соціально-професійної активності студентів у науковій літературі й організаційно-виховній практиці, а саме: з'ясовано сутність поняття "соціально-професійна активність майбутнього вчителя", запропоновано й обгрунтовано критерії формування соціально-профісійної активності майбутнього вчителя, виділено рівні розвитку соціально-професійної активності його особистості. Обгрунтовано організаційно-педагогічні умови, за яких підвищується ефективність процесу формування соціально-професійної активності майбутнього вчителя в навчально-виховному середовищі педагогічного університету, зокрема, активна участь у життєдіяльності ВНЗ, що передбачає розвиток соціально-професійного середовища, формування позитивної мотивації студентів до активної участі у розвитку власної соціально-професійної комунікації, організація навчально-виховної діяльності, спрямованої на формування та розвиток психолого-педагогічної підготовки майбутніх учителів. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.328 + Ю952.2 + Шифр НБУВ: РА367724
Рубрики:
|