| Картель Т.М. Професійне становлення майбутніх інженерів-будівельників у навчально-виховному процесі вищого навчального закладу : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Т.М. Картель ; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2009. — 20 с. — укp.Розкрито сутність і виокремлено етапи професійного становлення майбутніх інженерів-будівельників у навчально-виховному процесі ВНЗ. Виявлено та теоретично обгрунтовано педагогічні умови, які забезпечують ефективність професійного становлення майбутніх інженерів-будівельників. Наведено критерії (аксіологічний, мотиваційний, когнітивний, креативний і рефлексивний) та показники (професійне ставлення та самоставлення, професійне цілепокладання та самоцілепокладання, професійне пізнання та самопізнання, професійне програмування та самопрограмування, професійна ідентифікація та самоідентифікація). Охарактеризовано рівні (високий, вище за середній, середній і низький) професійного становлення майбутніх інженерів-будівельників у навчально-виховному процесі ВНЗ. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Н.р(4УКР)3 + Шифр НБУВ: РА367669
Рубрики:
Географічні рубрики:
|