| Вінник Н.Д. Розвиток особистісно-професійних якостей учнів професійно-технічних навчальних закладів у процесі підготовки до діяльності в сфері послуг : автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н.Д. Вінник ; Ун-т менедж. освіти. — К., 2009. — 19 с. — укp.Висвітлено особистісно-компетентнісний підхід, його принципи, відповідно яким особистість розглянуто як носій особистісно-професійних якостей. Визначено чотири блоки провідних особистісно-професійних якостей, які є критеріями особистісно-професійного розвитку майбутнього фахівця сфери послуг (офіціанта): а саме: комунікативний, мотиваційний, характерологічний, рефлексивний. Розроблено, апробовано та впроваджено програму розвитку особистісно-професійних якостей майбутнього фахівця у процес підготовки до діяльності в сфері послуг. Зазначено, що програма дозволяє досягти підвищення рівня розвитку особистісно-професійних якостей учнів професійно-технічних навчальних закладів (ПТНЗ), що дає підстави рекомендувати впровадження даної програми в процес підготовки ПТНЗ до діяльності в сфері послуг. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.1-7 + Шифр НБУВ: РА368584
Рубрики:
|