Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20100426002538<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Тарасова О.А. 
Фоносемантичні засоби компресії поетичної інформації: семіотичний та когнітивно-комунікативний аспекти (на матеріалі поезії французького симолізму) : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.05 / О.А. Тарасова ; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено фоносемантичні засоби компресії поетичної інформації у французьких символістських творах кінця XIX - початку XX ст. з використанням семіотичного та когнітивно-комунікативного підходів. Розкрито сутність компресії поетичної інформації як лінгвоментального механізму утворення віртуальної реальності символістського віршованого тексту, що реалізується на трьох рівнях: передконцептуальному, концептуальному та вербальному. З урахуванням вияву звукової іконічності, яка має образну природу, зроблено семіотичну типологізацію фонічних структур символістського поетичного тексту на звукозображувальні, звукосимволічні та синестезійні. Фонічну структуру представлено поетичною формулою, складеною зі звукових одиниць, які відображають взаємозв'язок і взаємозумовленість фонетичної та семантичної складових поезії доби французького символізму. Проаналізовано когнітивно-комунікативний аспект компресії поетичної інформації у творах Ш. Бодлера, П. Верлена, А. Рембо методом виокремлення на фоносемантичній основі ключових моделей "Потворне (etre) Прекрасне", "Частина (etre) Ціле", "Я (etre) Я". З'ясовано роль фоносемантизму у творенні поетичних смислів, відповідно до яких формується символістська поетична модель світу.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4ФРА)53-335 +
Шифр НБУВ: РА368891


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського