Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
Пошуковий запит: (<.>ID=20100525000144<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
   
Постернак Г.Г. 
Біс(перфтороалкілсульфоніліміно)похідні сірки : автореф. дис. ... канд. хім. наук: 02.00.03 / Г.Г. Постернак ; Ін-т орган. хімії НАН України. — К., 2009. — 19 с. — укp.

Одержано триметилсилілові естери біс (перфтороалкілсульфоніліміно) - трифторометансульфокислот. N-Метил- і N-етилпохідні N-(трифторометилсульфоніл)-[N'-(трифторометилсульфоніл) трифторометилсульфоксімідоїл]імідів були синтезовані алкілюванням біс(трифторометансульфоніліміно)трифторометансульфокислоти й її срібної солі. Виявлено, що ці іміди є ефективними алкілюючими агентами, незважаючи на те, що алкільна група в них зв'язана з атомом нітрогену. Розроблено зручний метод алкілювання нуклеофілів в присутності срібної солі біс(трифторометансульфоніліміно)трифторометансульфокислоти. Під час дослідження реакції термічного розкладу арилдіазонієвої солі біс(трифторометансульфоніліміно)трифторометансульфокислоти показано, що арилювання здійснюється по атому кисню трифлатної групи. Зазначено, що біс(трифторометансульфоніліміно)трифторометансульфокислота проявляє високу каталітичну активність в реакціях ацилювання та циклізації за Фріделем - Крафтсом, а також амінолізу епоксидів.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: Г248.62 +
Шифр НБУВ: РА369697 Пошук видання у каталогах НБУВ 

   
Волошинb 
Виховання громадянськості молодших школярів у процесі вивчення предметів гуманітарного циклу : автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.07 / Волошинb ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2010. — 21 с. — укp.

Розкрито теоретико-методологічні засади виховання громадянськості молодших школярів (ГМШ) як складного особистісного утворення, у змісті якого цілісно поєднуються емоційні, інтелектуальні, ціннісні та практичні аспекти життєдіяльності, спрямованої на позитивне ставлення до держави, Батьківщини, інших людей та самого себе як громадянина держави. Визначено змістовий аспект структурних компонентів ГМШ як єдність когнітивного, аксіологічного та праксеологічного компонентів і громадянський потенціал підручників гуманітарного циклу (ГЦ). Розроблено критерії, показники, досліджено рівні сформованості ГМШ. Обгрунтовано психолого-педагогічні умови, спрямовані на підвищення рівня громадянськості та педагогічну модель виховання ГМШ, а також зміст, форми та методи її виховання у процесі вивчення предметів ГЦ, єдність урочної і позакласної діяльності.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч421.331.1
Шифр НБУВ: РА370629 Пошук видання у каталогах НБУВ 


Рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського