| Петренко С.І. Вплив навчально-тренувального процесу на підготовленість 12 - 14-річних футболістів з різним рівнем біологічного розвитку : автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.01 / С.І. Петренко ; Харк. держ. акад. фіз. культури. — Х., 2009. — 20 с. — укp.Досліджено особливості фізичного розвитку та формування фізіологічних і психологічних якостей футболістів 12 - 14-річного віку, які відрізняються за рівнем біологічного розвитку. У цих осіб виявлено невідповідність між паспортним і біологічним віком, виділено групи з уповільненим, нормальним і прискореним розвитком. Доведено, що підлітки з прискореним біологічним розвитком мають кращі психофізіологічні показники та відрізняються від своїх однолітків за результатами фізичної та технічної підготовленості. Проаналізовано взаємозв'язок і взаємовплив різних складових (фізичної, технічної, психологічної) спортивної підготовки юних футболістів і вплив на рівень їх підготовленості. Показано, що використання комплексу фізичних вправ, спрямованих на розвиток швидкісних і швидкісно-силових якостей юних футболістів сприяє покращанню показників їх фізичної та технічної підготовленості. З'ясовано, що використання психологічної підготовки (у формі соціально-психологічного тренінгу) сприяє формуванню позитивних і соціально бажаних якостей особистості гравців і викликає несуттєві, але достовірні зміни у фізичній і технічній складових спортивної підготовленості. Об'єктивно обгрунтовано важливу роль врахування усіх складових у процесі підготовки юних футболістів. Показано значення взаємозв'язку та взаємовпливу різних складових у формуванні юних футболістів як спортсменів та особистостей. Наведено рекомендації тренерам з футболу, що працюють з підлітками, щодо організації навчальних занять. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Ч515.780.4 + Шифр НБУВ: РА369449
Рубрики:
|