Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20100525000321<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Махмудов Х.З. Економіко-організаційний механізм формування попиту і стимулювання збуту на ринку продовольства : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / Х.З. Махмудов ; Ін-т аграр. економіки УААН. — К., 2010. — 36 с. — укp.Висвітлено проблеми удосконалення економіко-організаційного механізму формування попиту та стимулювання збуту аграрно-продовольчої продукції та забезпечення конкурентоспроможного виробництва, спрямованого на подальше становлення, розвиток і ефективне функціонування ринку продовольства. Досліджено специфіку та функції маркетингу в аграрній сфері економіки. Визначено маркетингові важелі забезпечення конкурентоспроможності в системі формування попиту та стимулювання збуту на продовольчому ринку. Проведено аналіз і оцінку сучасного стану та виявлено тенденції розвитку галузей рослинництва та тваринництва, ринку аграрно-продовольчої продукції. Розкрито сутність позиціювання та сегментації як чинників підвищення конкурентоспроможності. Висвітлено значення якості продукції в системі формування попиту та стимулювання збуту. Обгрунтовано визначення ціни з урахуванням і у взаємозв'язку з часткою ринку, впливу собівартості на рівень ціни товару. Розкрито напрями державного регулювання ціноутворення та їх вплив на формування попиту та стимулювання збуту аграрно-продовольчої продукції. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.51 Шифр НБУВ: РА370728 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|