Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20100525000558<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Карпова Я.Ю. 
Маркетинг у системі управління товарними ринками в Україні : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.03 / Я.Ю. Карпова ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2010. — 20 с. — укp.

Розглянуто проблеми управління товарними ринками, зокрема, у період формування ринкових відносин в Україні. Наведено визначення таких понять, як "товарний ринок", "система маркетингового інформаційного управління товарними ринками". Розроблено методологію системи моніторингу вітчизняних товарних ринків на основі концепції маркетингу та балансового методу. Визначено функціональну структуру маркетингової інформаційної системи управління товарними ринками, яка є єдиною системою обміну інформацією на основі сучасних комп'ютерних комунікаційних технологій. Запропоновано підхід до розрахунку інтегрального показника оцінки ефективності функціонування вітчизняних товарних ринків.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.5-21 + У9(4УКР)211.1
Шифр НБУВ: РА372234 Пошук видання у каталогах НБУВ 


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського