Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20100525000653<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Баліцька О.П. 
Моделювання поведінки споживачів як засіб обгрунтування маркетингових стратегій підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук: 08.00.04 / О.П. Баліцька ; Європ. ун-т. — К., 2010. — 16 с. — укp.

Висвітлено основні проблеми виробників послуг, однією з причин яких є неефективне виконання маркетингових функцій. Запропоновано механізм формування стратегій маркетингу через оптимізацію витрат на маркетингові заходи на підставі вдосконалення споживчих властивостей окремих видів послуг для певних груп покупців, визначених на базі Q-методології за умов врахування особливостей даного ринку.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)290-211.1 +
Шифр НБУВ: РА370890 Пошук видання у каталогах НБУВ 


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського