Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20100525000654<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Саттам Ясін Ахмад Дала'єн 
Моделювання та інформаційні засоби підтримки маркетингової діяльності підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук: 08.00.11 / Саттам Ясін Ахмад Дала'єн ; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено динамічні імітаційні моделі ринку та маркетингу, обгрунтовано методичні рекомендації з їх впровадження на підприємстві молочної промисловості України. Розроблено систему ключових показників ефективності маркетингової інформаційної системи для систематизації та класифікації даних про маркетинг і ринок. Проведено інтегровану ентропійну оцінку впливу маркетингу в часі як міру досконалості, впорядкованості й організованості стану маркетингу та ринку для визначення загального впливу маркетингу на модель дифузії. Наведено схему модуля імітаційно-динамічної моделі системи підтримки прийняття рішення управління маркетинговою діяльністю підприємства, що підвищує ефективність управління процесом продажу продукції на ринку. Описано об'єднану концептуальну модель поведінки споживачів на ринку, модель дифузії нового продукту на ринку, прогнозування стадій життєвого циклу та попиту на товар.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.353.1-211.1в611
Шифр НБУВ: РА370631 Пошук видання у каталогах НБУВ 


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського