![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20100525001118<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Дядченко В.Л. Підвищення паливної економічності багатоциліндрових двигунів з впорскуванням бензину в режимах малих навантажень і холостого ходу : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.05.03 / В.Л. Дядченко ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2010. — 20 с. — укp.Розглянуто питання підвищення паливної економічності (ПЕ) багатоциліндрових двигунів з впорскуванням бензину в режимах малих навантажень і холостого ходу за допомогою комбінованого методу (КМ) регулювання потужності. Проведено теоретичні дослідження ПЕ з системою впорскування бензину зі зворотним зв'язком під час регулювання його потужності КМ. Описано методику та проведено відповідні розрахунки з визначення закономірності зміни положення дроссельної заслінки під час відключення та включення групи циліндрів за умов реалізації КМ. Визначено екологічні показники двигуна за реалізації КМ. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: О353-014.1 + Шифр НБУВ: РА370319 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|
|
|