Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
Пошуковий запит: (<.>ID=20100525001185<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
   
Сухін В.С. 
Передопераційна радіохемотерапія з використанням фторпіримідинів в комбінованому лікуванні раку шийки матки : автореф. дис. ... канд. мед. наук: 14.01.23 / В.С. Сухін ; Харк. мед. акад. післядиплом. освіти. — Х., 2010. — 21 с. — укp.

Проаналізовано, що передопераційна променева терапія (ПТ) з радіомодицікацією фторпіридини (ФП) в сумарній очаговій дозі (СОД) 20 Гр є найбільш ефективною схемою лікування, реалізація якої сприяє зменшенню об'єму ураженою пухлиною шийки матки втричі в порівнянні з початковим. Встановлено наявність прямого зв'язку між рівнем експресії маркера антиген плоскоклітинного раку (SCCA) і стадією пухлинного процесу раку шийки матки (РШМ). Зазначено, що частота SCCA-позитивних випадків досягає 91,7 % за метастатичного ураження регіональних лімфовузлів. Встановлено перевагу передопераційної ПТ з радіомодифікацією ФП, зокрема, трирічна безрецидивна вживаність за ІІА та ІІІВ стадіях на 20,2 % і 28,9 вища в порівнянні з хворими контрольної групи.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: Р569.714-522 +
Шифр НБУВ: РА369614 Пошук видання у каталогах НБУВ 


Рубрики:
   
Жовковська Т.Т. 
Розвиток підприємств з виробництва продовольчих товарів на основі формування споживчого попиту (на прикладі підприємств пивобезалкогольної галузі) : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Т.Т. Жовковська ; Київ. нац. ун-т харч. технологій. — К., 2010. — 19 с. — укp.

Досліджено теоретико-методичні засади розвитку підприємств харчової промисловості на основі формування споживчого попиту. Проаналізовано сучасні методичні підходи щодо оцінювання факторів впливу на формування споживчого попиту й індивідульне споживання. Визначено класифікаційні ознаки та запропоновано класифікацію чинників впливу на формування потреб і споживчого попиту. Досліджено вплив споживчого попиту на розвиток підприємств. Проаналізовано існуючі тенденції та проблеми розвитку підприємств на основі формування споживчого попиту. Запропоновано методичний підхід щодо побудови маркетингової стратегії розвитку підприємств на основі формування споживчого попиту. Визначено основні етапи прогнозування розвитку ринку продовольчих товарів. Розроблено й апробовано оптимізаційну економіко-математичну модель вибору варіантів розвитку підприємств з урахуванням прогнозу попиту на продукцію й інвестиційних обмежень на зростання активів підприємств.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.752.8
Шифр НБУВ: РА370379 Пошук видання у каталогах НБУВ 


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського