| Громова Н.В. Творча самореалізація старшокласників в евристичному навчанні предметів гуманітарного циклу : автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.09 / Н.В. Громова ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2010. — 20 с. — укp.Досліджено проблему самореалізації пізнавально-творчого потенціалу старшокласників (ПТПС) в евристичному навчанні під час освоєння дисциплін гуманітарного циклу. Визначено пізнавально-творчі якості старшокласників (ПТЯС) (поглиблена мотивація до самостійної творчості, творча взаємодія суб'єктів навчання, володіння механізмами творчої діяльності, діагностичні уміння для вимірювання й оцінки освітніх продуктів, пізнавально-творча самостійність) як свідчення успіху творчої самореалізації. Доведено, що процес формування і самореалізації ПТЯС забезпечується впровадженням дидактичної моделі, яка охоплює основні компоненти евристичної діяльності: мотиваційно-ціннісний, творчої взаємодії для освоєння теоретичного матеріалу, застосування знань та умінь у самостійному створенні учнями значимих освітніх продуктів, їх діагностики та вдосконалення. Зазначено, що дані компоненти підтримані комплексом педагогічних умов: ствердження суб'єкт-суб'єктних стосунків, забезпечення тривалого занурення учнів у значиму пізнавально-творчу діяльність, застосування науково обгрунтованого та вичерпного діагностичного інструментарію. Доведено ефективність дидактичної моделі самореалізації ПТПС у контексті евристичного освоєння предметів гуманітарного циклу. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.328 + Ч421.220 + С.в6 Шифр НБУВ: РА370645 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|