Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20100525001391<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Островерхова Н.М. 
Теоретико-методологічні засади аналізу якості уроку як педагогічної системи : автореф. дис. ... д-ра пед. наук: 13.00.09 / Н.М. Островерхова ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2010. — 40 с. — укp.

Розкрито результати дослідження теоретико-методологічних засад (ТМЗ) аналізу якості уроку (АЯУ) як педагогічної системи, яка інтегрує організаційну, дидактичну, психологічну, виховну, санітарно-гігієнічну складові. Розроблено концепцію АЯУ на засадах системно-диференційованого підходу та ідеї декомпозиції уроку на основні підсистеми, компоненти, параметри. Визначено пріоритетні наукові підходи до АЯУ, параметри оцінювання стану їх реалізації на уроці. Описано варіативні технології аналізу уроку залежно від його типу, логіко-структурних особливостей навчального матеріалу, нетипових уроків. Доведено педагогічну доцільність та ефективність ТМЗ, валідність параметрів і технологій оцінювання якості уроку, високий рівень їх достовірності на основі кореляційного аналізу експериментальних даних.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.260.1
Шифр НБУВ: РА370494 Пошук видання у каталогах НБУВ 


Рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського