Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
Пошуковий запит: (<.>ID=20100525001395<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
   
Сивогракова З.А. 
Психологічні особливості подолання студентами складних життєвих ситуацій : автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / З.А. Сивогракова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено психологічні особливості подолання студентами складних життєвих ситуацій і розроблено психолого-педагогічні моделі сприяння розвитку у студентської молоді технічного ВНЗ здатності до реалізації ефективних способів копінгу. Уточнено зміст понять копінгу, складної життєвої ситуації. Систематизовано основні особистісні фактори копінгу, створено модель подолання особистістю складної життєвої ситуації. Розроблено й апробовано систему психолого-педагогічних заходів, спрямовану на сприяння розвитку особистості студентів у напрямку розширення їх можливостей у реалізації активних способів копінгу, доведено її ефективність. Обгрунтовано рекомендації щодо сприяння розвитку у студентів здатності до ефективного подолання складних життєвих ситуацій у межах навчальних курсів психологічного змісту, які викладаються у технічному ВНЗ, а також використання розробленого психолого-педагогічного інструментарію у виховній і профілактичній роботі викладачами та кураторами студентських груп.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 с + Ю952.14 с +
Шифр НБУВ: РА370936 Пошук видання у каталогах НБУВ 


Рубрики:
   
Зеленов Є.А. 
Теоретико-методологічні основи планетарного виховання студентської молоді : автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.07 / Є.А. Зеленов ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2009. — 40 с. — укp.

Проаналізовано сучасні методичні підходи до розгляду планетарного виховання студентської молоді (цивілізаційний, аксіологічний, культурологічний і синергетичний). Висвітлено його теоретичні засади: філософські (російський космізм, концепція сталого розвитку, вчення В. Вернадського про ноосферу, концепції діалогу культур і культури миру), психологічні (інтерсуб'єктний підхід до педагогічної діяльності, концепції ментальності та менталітету, особливості студентського віку, теорія культурної ідентифікації), педагогічні (педагогіка ненасильства та толерантності, ноосферна, космічна педагогіка, освіта для сталого розвитку, концепція школи діалогу культур, теорія полікультурної освіти, педагогіка культури миру). Проаналізовано об'єктивні й історико-культурні передумови, визначно сутність, функції, принципи, засоби та методи планетарного виховання. Основним середовищем планетарного виховання студентської молоді визначено університет як простір полікультурного діалогу, академічної свободи й універсального знання. Обгрунтовано необхідність планетарного виховання на сучасній стадії розвитку цивілізації, показано доцільність естетизації навчально-виховного процесу у ВНЗ як важливої педагогічної умови його впровадження. Розкрито роль університету як культурного центру накопичення та трансляції загальнолюдських і національних цінностей.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.3 + Ч481.3
Шифр НБУВ: РА369442


Рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського