Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20100525001546<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Усик С.П. 
Формування маркетингових стратегій меблевих підприємств : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / С.П. Усик ; Київ. нац. ун-т технологій та дизайну. — К., 2010. — 21 с. — укp.

Розглянуто теоретичні, методичні та практичні питання формування маркетингових стратегій на меблевих підприємствах. Уточнено визначення основних категорій стратегічного управління. Удосконалено структурно-логічну модель процесу стратегічного управління та класифікацію маркетингових стратегій. Досліджено сучасні тенденції розвитку меблевої промисловості України та світу, зроблено оцінювання стратегічних позицій підприємств галузі на ринку меблів і визначено готовність менеджменту до стратегічних змін. Обгрунтовано загальну стратегію розвитку меблевої промисловості України. Запропоновано матрицю рекомендованих стратегій для підприємств залежно від їх розміру та рівня готовності до стратегічних змін. Визначено зміст стратегій за складовими комплексу маркетингу. Удосконалено методологічний інструментарій вирішення проблем стратегічного розвитку, що є актуальними для виробників меблів. Запропоновано варіанти організаційного забезпечення реалізації стратегічних змін. Обгрунтовано науково-методичний підхід щодо оцінювання ефективності маркетингових стратегій меблевих підприємств.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.165.155.1-211.1 +
Шифр НБУВ: РА369984 Пошук видання у каталогах НБУВ 


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського