Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20100525001558<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| Панюков С.Е. Сейсмостійкість багатоповерхових каркасних будівель із збірного залізобетону : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.23.01 / С.Е. Панюков ; Нац. акад. природоохоронного та курорт. буд-ва. — Сімф., 2009. — 24 с. — укp.Виявлено закономірності зміни напружено-деформованого стану несучих конструкцій багатоповерхових каркасних будівель серії ІІС-04 за підвищення розрахункової сейсмічності. Запропоновано уточнений метод розрахунку здатності скінченних ділянок стиснено-зігнутих залізобетонних несучих елементів за сприйняття поперечної сили залежно від рівня осьового зусилля та рівня згинального моменту. Наведено способи підвищення надійності будівель за їх реконструкції з надбудовою. Розроблено методику оперативного вибору конструктивних заходів щодо забезпечення сейсмостійкості залізобетонних каркасів багатоповерхових будівель за їх реконструкції. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Н702.2-09 + Н53-028.68 + Шифр НБУВ: РА369561 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
| | Багрій В.Н. Формування професійних умінь майбутніх соціальних педагогів у процесі педагогічної практики : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.Н. Багрій ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2010. — 20 с. — укp.Вперше науково обгрунтовано й експериментально досліджено педагогічні умови формування професійних умінь соціальних педагогів на етапі педагогічної практики (послідовне засвоєння усіх компонентів процесуальної та виховної структур діяльності майбутнього соціального педагога; поетапне впровадження моделі розв'язання соціально-педагогічних проблем; актуалізація рефлексивних уявлень студентів як суб'єктів навчально-виховного процесу та майбутньої професійної діяльності; оптимізація розвитку морально-гуманістичних засад професійного становлення соціального педагога). Проаналізовано теоретичні підходи щодо визначення ролі, місця та змісту педагогічної практики у процесі формування професійних умінь майбутніх соціальних педагогів, розроблено технологію їх розвитку. Визначено критерії та рівні сформованості професійних умінь соціальних педагогів. Розкритосутність досліджуваних умінь у контексті компетентнісного, ситемного підходів до професійної підготовки майбутнього соціального педагога, діяльність якого спрямована на засвоєння цілісного соціального досвіду. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р(4УКР)3 + Ч489.511.266.69 + С5*148:430 + Шифр НБУВ: РА370092 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|