| Сердюк Т.В. Інтерактивні технології навчання суспільних дисциплін як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів вищих навчальних закладів I - II рівнів акредитації : автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.09 / Т.В. Сердюк ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2010. — 20 с. — укp.Проаналізовано дидактичні підходи щодо активізації навчально-пізнавальної діяльності, уточнено поняття навчально-пізнавальна активність, активізація навчально-пізнавальної діяльності, рівні активності та її критерії. Уточнено зміст поняття інтерактивні технології навчання, структуру навчального заняття з використанням інтерактивних технологій, запропоновано їх класифікацію. Обгрунтовано модель навчання суспільних дисциплін з використанням інтерактивних технологій для вищих навчальних закладів І - ІІ рівнів акредитації, виявлено дидактичні умови її ефективного функціонування (наявність банку інтерактивних технологій, їх застосування відповідно до мети, рівня підготовленості суб'єктів навчання до інтеракції, розробка й застосування відповідних дидактичних засобів). Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.24 Шифр НБУВ: РА370696 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|