| Кириченко К.В. "Чорний піар" як соціально-комунікативна технологія (на матеріалі виборчих кампаній у ЗМІ) : автореф. дис... канд. з соц. комунікацій: 27.00.06 / К.В. Кириченко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка, Ін-т журналістики. — К., 2010. — 16 с. — укp.Проведено дослідження "чорного піару" як соціально-комунікативної технології, запропоновано визначення даного поняття. Обгрунтовано систему чинників для розмежування "чорного піару" та суміжних явищ, обумовлених помилками в інформаційній діяльності. Запропоновано класифікації типів "чорного піару", проаналізовано три групи дискретних прийомів, виділені на базі спеціально створеної методології. Досліджено найбільш типові стратегії інформаційної діяльності, які використовуються для "чорного піару". Для кожної стратегії описано систему тактик реалізації. Проаналізовано особливості застосування цих тактик у політичній боротьбі, розкрито потенціальні можливості їх використання у "чорному піарі". Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 в05 + С5*622.2*332.1-8 + Шифр НБУВ: РА369910 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|