![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20100721000650<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Антонюк А.А. Методи управління маркетинговою діяльністю промислового підприємства : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / А.А. Антонюк ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2010. — 20 с. — укp.Розкрито сутність функціонування служби маркетингу на підприємствах і методів управління витратами на маркетинг на основі аналізу функцій маркетингової діяльності. Проведено порівняльну характеристику базових концепцій управління витратами, обгрунтовано використання концепції ланцюжка цінностей як принципової схеми внутрішньофірмового управління витратами на маркетинг. Викладено концептуальний підхід до управління маркетинговою діяльністю підприємств з послідовними етапами формування товарного портфеля фірми, обгрунтовано стратегію просування товарів на ринку, визначено бюджет маркетингових витрат і відповідний механізм зворотних зв'язків. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-211.1 Шифр НБУВ: РА372675 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|