![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20100721000791<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Шереметьєва Ю.О. Наступність у змісті професійної підготовки інженерів-педагогів швейного профілю у вищому навчальному закладі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Ю.О. Шереметьєва ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. — К., 2010. — 21 с. — укp.Вперше обгрунтовано організаційно-педагогічні умови забезпечення наступності у змісті професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів швейного профілю у ВНЗ, наведено рекомендації щодо удосконалення форм організації навчального процесу. Розкрито специфіку професійної підготовки інженерів-педагогів швейного профілю, охарактеризовано основні етапи професійного становлення майбутніх спеціалістів у період їх навчання у ВНЗ. Визначено зміст поняття професійної підготовки та наступності у її змісті. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено організаційно-педагогічні умови забезпечення принципу наступності у змісті навчання майбутніх інженерів-педагогів швейного профілю у ВНЗ, запропоновано шляхи їх реалізації у навчальному процесі. Розроблено структуру змісту професійної підготовки інженерів-педагогів швейного профілю у ВНЗ, наведено рекомнедації щодо проектування навчальних планів і програм з урахуванням вимог принципу наступності та кредитно-модульної системи навчання. Наведено загальну характеристику професійно-інженерної складової змісту професійної підготовки інженерів-педагогів швейного профілю. Обгрунтовано доцільність введення у навчальний процес інтегрованої дисципліни "Вступ до швейного виробництва". Наведено рекомендації щодо застосування принципу наступності в інженерно-педагогічній освіті, встановлено критерії ефективності його реалізації. Експериментально підтверджено ефективніть організаційно-педагогічних умов забезпечення наступності у змісті професійної підготовки інженерів-педагогів. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.207 + М4 р(4УКР)3-2 Шифр НБУВ: РА372542 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|