| Казарінова О.В. Опера малої форми в австро-німецькій музиці першої третини XX століття (на матеріалі ранніх оперних триптихів П. Хіндеміта і Е. Кренека) : автореф. дис. ... канд. мистецтвознав. : 17.00.03 / О.В. Казарінова ; Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського. — К., 2010. — 19 с. — укp.Зазначено, що опера стала віддзеркаленням загально-філософської проблеми зміни концепції людини, що спричинила появу нового оперного героя та зумовила специфіку ідейного, сюжетно-змістовного наповнення опери. Проаналізовано, що іманентні для мистецтва даного періоду поліфонічність мислення, культурний діалог і вплив "досвіду минулого" багато в чому визначили не лише стан оперного жанру перших десятиліть ХХ ст., а й перспективу його майбутнього розвитку. Розглянуто "діалог з традицією" як одну з найважливіших рушійних сил розвитку опери, зроблено спробу жанрової типології опери малої форми, що грунтується на жанрово-стильовому синтезі. Доведено, що започаткований Дж. Пучінні та продовжений у творчості П. Хіндеміта й Е. Кренека оперний триптих став новітньою формою оперного жанру ХХ ст. Розглянуто ефект "сенсації", яким супроводжувалися нові мистецькі явища початку ХХ ст. розглянуто як мистецький феномен. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: Щ317.413(4АВС)61-81 Кренек Е. + Щ317.413(4НІМ)61-81 Хіндеміт П. Шифр НБУВ: РА371922 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|