Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20100721001804<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Скрипка А.О. Шоу-технології як форма соціальної комунікації : автореф. дис. ... канд. соцiол. наук : 22.00.04 / А.О. Скрипка ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2010. — 20 с. — укp.Проведено дослідження шоу-технологій як форми соціальних комунікацій сучасного суспільства. Проаналізовано теоретико-методологічні підходи до соціологічного вивчення шоу як соціокомунікативного феномену. Із використанням міждисциплінарного підходу обгрунтовано концептуальні засади наукового дослідження шоу-технологій як форми соціальної комунікації. Запропоновано соціологічну інтерпретацію понять "шоу" та "шоу-технології", обгрунтовано доцільність їх використання у дослідженні сучасних соціокомунікативних процесів. Доведено, що основною метою використання шоу-технологій як форми соціальної комунікації є зміна стану об'єктів комунікативного процесу та перетворення соціальної реальності. Обгрунтовано універсальну схему практичної реалізації шоу-технологій у соціальних комунікаціях. Проведено апробацію нової методики дослідження шоу-технологій, принципів їх конструювання та функціонування на прикладі телевізійної комунікації. Зроблено висновок щодо формування у сучасному суспільстві масштабної індустрії з виробництва шоу, що впливає на характер багатьох соціокомунікативних процесів. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: С5*685*148:С5*333.4 Шифр НБУВ: РА372520 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|
|
|