| Капінус Л.В. Реклама як чинник управління поведінкою споживачів (на матеріалах підприємств з виробництва безалкогольних напоїв) : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Л.В. Капінус ; Нац. ун-т харч. технол. — К., 2010. — 20 с. — укp.Досліджено процес підвищення ефективності управління поведінкою споживачів через рекламне звернення. Конкретизовано сутність понять "управління поведінкою споживачів" і "реклама". Доповнено існуючі класифікаційні ознаки реклами, зокрема, такі, як тип рекламного часу (активний і пасивний часові періоди), спосіб сприйняття споживачем (звукова, візуальна, на дотик, аромореклама), тип візуалізації (динамічна та статична). Удосконалено модель поведінки споживачів, в якій враховано споживчий ризик під час процесу прийняття рішення про покупку, а також фактор часу. Досліджено споживчі переваги з метою сегментування ринку, акцентовано увагу на відповідності стилю рекламного звернення кожному сегменту. Оцінено ставлення споживачів до рекламного звернення й інших атрибутів торговельної марки за допомогою різних методичних підходів: методики "SERVQUAL", моделі Фішбейна, методів ідеальної позначки та Богомаз - Зозульова. Запропоновано удосконалену модель Фішбейна, яка допоможе підприємствам виявити споживче ставлення до повторних покупок з метою підвищення ефективності управління поведінкою споживачів. Із викорстанням методу розрахунку й алгоритму підвищення продуктивності реклами, матриці "продуктивність реклами - ставлення споживачів" розроблено методичні рекомендації щодо проведення заходів, спрямованих на зростання продуктивності підприємства. Розроблено процес управління поведінкою споживачів через рекламне звернення, в якому виділено такі етапи: планування поведінки споживачів, організація й управління поведінкою споживачів через рекламне звернення, контроль за їх поведінкою, ставленням до товару та рекламною діяльністю. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.752.8 + У9(4УКР)421.0-803.81 Шифр НБУВ: РА372786 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|