Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20100830000664<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Карел О.П. Стратегія лояльності споживачів у торговельних мережах : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / О.П. Карел ; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. — Х., 2010. — 19 с. — укp.Досліджено сутнісні характеристики мережевої організації економічної діяльності. Виділено особливості мережевої організації торгівлі. Проведено класифікацію форм і форматів вітчизняних торговельних мереж, а також обгрунтовано необхідність стратегічного управління відносинами "споживач - підприємство" у торговельних мережах. Наведено критеріальні ознаки та визначено сучасні особливості торгових форматів у продовольчому секторі. Визначено сучасні тенденції розвитку роздрібних торговельних мереж в Україні. Розглянуто структурно-логічну схему процесу формування стратегії лояльності споживачів роздрібних продуктових мережевих операторів. Розроблено методичний інструментарій вимірювання лояльності споживачів роздрібних торговельних мереж. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-361 Шифр НБУВ: РА372825 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|