Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20100830000664<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Карел О.П. 
Стратегія лояльності споживачів у торговельних мережах : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / О.П. Карел ; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. — Х., 2010. — 19 с. — укp.

Досліджено сутнісні характеристики мережевої організації економічної діяльності. Виділено особливості мережевої організації торгівлі. Проведено класифікацію форм і форматів вітчизняних торговельних мереж, а також обгрунтовано необхідність стратегічного управління відносинами "споживач - підприємство" у торговельних мережах. Наведено критеріальні ознаки та визначено сучасні особливості торгових форматів у продовольчому секторі. Визначено сучасні тенденції розвитку роздрібних торговельних мереж в Україні. Розглянуто структурно-логічну схему процесу формування стратегії лояльності споживачів роздрібних продуктових мережевих операторів. Розроблено методичний інструментарій вимірювання лояльності споживачів роздрібних торговельних мереж.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-361
Шифр НБУВ: РА372825 Пошук видання у каталогах НБУВ 


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського