Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20100830000749<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Гузь М.М. Управління маркетинговими комунікаціями банківських операцій : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.08 / М.М. Гузь ; Укр. акад. банк. справи Нац. банку України. — Суми, 2010. — 21 с. — укp.Висвітлено поняття "маркетингові комунікації" (МК) та "маркетингові комунікації банківських операцій". Розглянуто інструменти МК, розширено їх перелік й обгрунтовано доцільність їх використання в банківській діяльності. Визначено концептуальні засади побудови системи управління МК банку на підставі аналізу впливу факторів зовнішнього та внутрішнього середовища, виокремлення основних підсистем, що ототожнюються з функціями управління та системи забезпечення. Розкрито сутність поняття "цільова комплексна програма", що є базою формування ефективних маркетингових комунікацій. Зазначено про необхідність створення бюджетних центрів банку та визначено функції бюджетного центру відділу маркетингу. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10-211.1 Шифр НБУВ: РА372351 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|