Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20100830000790<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Журило В.В. 
Формування споживчої поведінки на українському ринку високотехнологічних товарів : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / В.В. Журило ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Визначено сутність і ринкові особливості високотехнологічного товару. Запропоновано визначення поняття "високотехнологічний товар" з позицій маркетингу. Розкрито економічну природу ринку високотехнологічних товарів і систематизовано його чинники на макро- та мікрорівні. Виявлено особливості формування мотивацій споживачів високотехнологічних товарів на основі маркетингового дослідження споживчих мотивів на ринку України. Запропоновано методику збору первинної маркетингової інформації. Побудовано модель ринкової поведінки українських споживачів і складено типологію їх купівельної поведінки. Запропоновано матрицю стратифікованих мотивацій споживачів як основу формування маркетингових стратегій підприємства. Наведено рекомендації щодо формування стратегій ринкового охоплення та конкурентного позиціонування товару.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-55
Шифр НБУВ: РА372497 Пошук видання у каталогах НБУВ 


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського