Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20101202001576<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Шпилик С. В. 
Розвиток конкурентної стратегії на засадах маркетингу (на прикладі видавничого підприємництва) : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / С. В. Шпилик ; Терноп. нац. техн. ун-т ім. І.Пулюя. — Т., 2010. — 19 с. — укp.

Розроблено теоретико-методичні засади розвитку стратегічного управління видавничого підприємства, подано аналіз галузі у цілому та деяких видавничо-поліграфічних підприємств зокрема. Проаналізовано вплив маркетингового середовища на діяльність досліджуваного підприємства, проведено SWOT-аналіз. Удосконалено організаційний механізм управління конкурентною стратегією підприємства, запропоновано блок-схему процесу стратегічного управління конкурентною стратегією підприємства, що відображає сукупність логічних і взаємопов'язаних етапів управлінського процесу.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)307.051.1-13-211.1
Шифр НБУВ: РА373945 Пошук видання у каталогах НБУВ 


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського