Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20101202001576<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Шпилик С. В. Розвиток конкурентної стратегії на засадах маркетингу (на прикладі видавничого підприємництва) : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / С. В. Шпилик ; Терноп. нац. техн. ун-т ім. І.Пулюя. — Т., 2010. — 19 с. — укp.Розроблено теоретико-методичні засади розвитку стратегічного управління видавничого підприємства, подано аналіз галузі у цілому та деяких видавничо-поліграфічних підприємств зокрема. Проаналізовано вплив маркетингового середовища на діяльність досліджуваного підприємства, проведено SWOT-аналіз. Удосконалено організаційний механізм управління конкурентною стратегією підприємства, запропоновано блок-схему процесу стратегічного управління конкурентною стратегією підприємства, що відображає сукупність логічних і взаємопов'язаних етапів управлінського процесу. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)307.051.1-13-211.1 Шифр НБУВ: РА373945 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|