![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20101202002100<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Личова Г.В. Формування позитивного міжнародного іміджу України : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.02 / Г.В. Личова ; Дніпропетр. ун-т економіки та права. — Д., 2010. — 18 с. — укp.Сформульовано визначення та співвідношення понять "бренд країни" й "імідж країни". Визначено рівні суб'єктів сприйняття міжнародного іміджу країни. Класифіковано фактори формування міжнародного іміджу країни, продемонстровано відмінності у значущості факторів формування міжнародного іміджу країни для кожного рівня його сприйняття суб'єктами міжнародних економічних відносин. Систематизовано світовий досвід формування стратегії позитивного міжнародного іміджу країни та розроблено напрямки вдосконалення державної політики щодо формування позитивного міжнародного іміджу України. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-56 Шифр НБУВ: РА374220 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|