Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20110104001563<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Артімонова І.В. 
Управління маркетинговою діяльністю аграрних підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / І.В. Артімонова ; Білоцерк. нац. аграр. ун-т. — Біла Церква, 2010. — 20 с. — укp.

Визначено тенденції пропозиції та споживання аграрної продукції на регіональному рівні та встановлено маркетингові важелі забезпечення конкурентоспроможності у системі формування попиту, мотивації, потреби на аграрно-продовольчому ринку. Розроблено методичні положення та практичні рекомендації щодо формування організаційної структури управління маркетинговою діяльністю на підставі забезпечення довготривалих взаємовідносин з клієнтами. Запропоновано структуру галузевої системи агромаркетингової інформації області, до якої входять обласний і районні інформаційно-консультаційні центри, що якісно співпрацюють з сільськогосподарськими товаровиробниками. Визначено напрями використання інструментів аграрного маркетингу в практичній діяльності та обгрунтовано шляхи їх удосконалення.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-211.1-21
Шифр НБУВ: РА374422 Пошук видання у каталогах НБУВ 


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського