| Гладка О.В. Формування готовності майбутніх учителів іноземної мови до особистісно-орієнтованого навчання старшокласників : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О.В. Гладка ; Ін-т вищ. освіти НАПН України. — К., 2010. — 20 с. — укp.Визначено структурні компоненти готовності майбутніх учителів іноземної мови до особистісно-орієнтованого навчання (ООН) старшокласників (мотиваційно-ціннісний, змістово-процесуальний, емоційно-вольовий, рефлексивно-креативний). Обгрунтовано критерії (здатність до необхідності ООН старшокласників, наявність системи знань і сукупності вмінь, ступінь розвиненості професійно-значущих вольових якостей, тощо) і рівні (елементарний, репродуктивний, продуктивний, творчий) такої готовності. Виявлено педагогічні умови, що забезпечують результативність навчального процесу у формуванні готовності майбутніх учителів іноземної мови до ООН старшокласників. Розроблено модель формування такої готовності, яка є реалізованою під час формувального експерименту системою взаємопов'язаних і взаємообумовлених компонентів, що забезпечують формування досліджуваного особистісного утворення. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912 + Ш12-913 Шифр НБУВ: РА375113 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|