Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20110203000470<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Лебеденко М.С. Застосування Інтернет-технологій в управлінні маркетинговими комунікаціями поліграфічних підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / М.С. Лебеденко ; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". — К., 2010. — 19 с. — укp.Визначено переваги застосування Інтернет-технологій в управлінні промисловим підприємством. У взаємозв'язку з класичним комплексом маркетингових комунікацій запропоновано класифікацію засобів просування на основі Інтернет-технологій, визначено переваги мережі Інтернет як носія маркетингових комунікацій. На підставі систематизації підходів до визначення ефективності інструментів просування, виявлено показники та критерії ефективності електронного ресурсу. Запропоновано інструментарій для оцінювання та підвищення ефективності заходів маркетингових комунікацій поліграфічних підприємств на основі Інтернет-технологій. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)307.051.1-211.1 ф121 Шифр НБУВ: РА375307 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|