| Плавуцька О.П. Педагогічні умови розвитку духовних цінностей студентів у процесі вивчення дисциплін гуманітарного циклу : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / О.П. Плавуцька ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2010. — 20 с. — укp.Розкрито сутність, структуру, критерії, показники та рівні розвитку духовності студентів. Обгрунтовано педагогічні умови розвитку духовних цінностей у процесі вивчення дисциплін гуманітарного циклу (реалізація аксіологічного підходу у виборі змісту навчального матеріалу з урахуванням виховного впливу гуманітарних дисциплін, створення сприятливого психоемоційного клімату на заняттях з дисциплін гуманітарного циклу, кордоцентричне спрямування ціннісних орієнтацій студентів). Розроблено модель розвитку духовних цінностей студентів у процесі вивченя гуманітарних дисциплін, в основу якого покладено динамічну взаємодію п'яти компонентів структури духовності (мотиваційний, цільовий, емоційний, когнітивний, вольовий) і критерії оцінювання рівня їх сформованості. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352 + С. р(4УКР) Шифр НБУВ: РА374980 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|