Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20110203001810<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Ромащенко І.В. 
Формування професійної компетентності майбутніх фахівців з маркетингу сфери управління у процесі вивчення фахових дисциплін : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / І.В. Ромащенко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано педагогічні умови формування у майбутніх маркетологів готовності до інноваційної діяльності у ринковій економіці. Доведено сутність і роль категорії управління навчальним процесом, конкретизовано зміст понять "знання маркетолога", "вміння", "навички", "професійна позиція". Вдосконалено зміст і методику формування професійної компетентності фахівців сфери управління з маркетингу, що передбачає теоретичне оновлення й удосконалення професійних знань, умінь і навичок. Набули подальшого розвитку компоненти професійної компетентності маркетологів сфери управління, розширено уявлення про критерії оцінювання рівнів їх сформованості. Уточнено структуру та зміст вивчення маркетингу іншомовного спілкування для формування професійних компетентностей. Визначено сутність професійної компетентності маркетолога, її зміст та структуру. Розроблено модель формування професійної компетентності маркетологів сфери управління.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1 р
Шифр НБУВ: РА374991 Пошук видання у каталогах НБУВ 


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського