| Веровська О. Л. Підготовка майбутніх учителів гуманітарного профілю до формування оцінних суджень старшокласників : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. Л. Веровська ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2010. — 20 с. — укp.Визначено суть поняття "оцінне судження", суть і структуру готовності майбутнього вчителя до формування оцінних суджень у старшокласників. Із позицій аксіологічного, компетентісного, особистісно-діяльнісного та герменевтичного підходів науково обгрунтовано технологію підготовки майбутніх учителів гуманітарного профілю до формування оцінних суджень у старшокласників, що передбачає підготовчо-організаційний, змістово-процесуальний, рефлексивно-кореляційний етапи. Експериментально доведено її ефективність, уточнено критерії та показники рівнів визначеної готовності учителів: мотиваційно-ціннісний, змістово-процесуальний, особистісно-оцінний. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ч421.220 + Ч421.331.3 Шифр НБУВ: РА377260 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|