Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20110406001600<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Макоткіна Л. В. 
Управління інноваційною маркетинговою діяльністю підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Л. В. Макоткіна ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2010. — 19 с. — укp.

Розглянуто теоретичні положення та розроблено практичні рекомендації щодо вдосконалення інноваційної маркетингової діяльності підприємств на підставі реалізації комплексного маркетингового підходу, орієнтації управлінських функцій на оптимізацію джерел фінансування інноваційної маркетингової діяльності та кластерну структуру функціонування за умов фінансово-економічної кризи. Розроблено, апробовано та впроваджено системи контролю маркетингової діяльності та менеджменту якості. Запропоновано й обгрунтовано більш точні визначення основних понять теорії інноваційного розвитку господарюючих суб'єктів "інноваційна маркетингова діяльність", "управління інноваційною маркетинговою діяльністю підприємства".

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1
Шифр НБУВ: РА376544 Пошук видання у каталогах НБУВ 


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського