| Коновал О. А. Теоретичні і методичні засади вивчення електродинаміки як релятивістської теорії у вищих педагогічних навчальних закладах : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / О. А. Коновал ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2010. — 44 с. — укp.Вперше показано, що закон Біо-Савара, закон Ампера, закон електромагнітної індукції, вираз для сили Лорентца й інші є наслідками принципу відносності, принципу суперпозиції та закону Кулона. Розроблено методичну концепцію вивчення законів і властивостей електромагнітного поля постійних і квазістаціонарних струмів у контексті теорії відносності та з дотриманням принципів фундаментальності та наочності та компетентісного, дедуктивного, проблемного та задачного підходів щодо вивчення класичної електродинаміки. Експериментальне впровадження даної методики у практику навчання класичної електродинаміки студентів вищих педагогічних НЗ позитивно впливає на мотиваційні, когнітивні, діяльнісні, особистісні й оцінно-рефлексивні характеристики якості підготовки майбутніх вчителів фізики. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: В313 р(4УКР)3-3,022 Шифр НБУВ: РА374769 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|