Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20110602000241<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Федорченко А. В. Маркетингові дослідження: системний підхід : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / А. В. Федорченко ; Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана. — К., 2010. — 34 с. — укp.Сформовано сучасне бачення та трактування категорії системи маркетингових досліджень як важливої складової системи управління підприємством. Визначено її роль, місце й основні сутнісні характеристики у контексті інформаційно-аналітичного забезпечення прийняття управлінських рішень за умов ринкової невизначеності. Доведено необхідність посилення його ролі в системі економічних наук. Встановлено головні аспекти розробки нової цілісної теорії фірми. Досліджено перспективні напрями застосування системного підходу в аналізі складних економічних систем відкритого типу. Показано, що більшість завдань управління ними належить до класу слабкоструктурованих. Розроблено економіко-математичні моделі. Оцінено сучасний стан і головні тенденції розвитку ринку маркетингових досліджень України у їх взаємозв'язку із загальносвітовими тенденціями. Доведено необхідність подальшого поглиблення спеціалізації дослідницьких установ і розробки специфічних інформаційних продуктів. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У9(4УКР)211.1 Шифр НБУВ: РА371193 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|