Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20110602000277<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Біляєва Н. В. 
Розвиток позитивного ставлення щодо навчання в учнів початкових класів : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Н. В. Біляєва ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано феномен "ставлення до навчання", виділено когнітивний, емоційно-оцінний та поведінковий компоненти такого ставлення, позитивний, нейтральний, амбівалентний і негативний типи ставлення молодших школярів до навчання. Констатовано: ставлення до навчання вирізняється асинхронністю розвитку своїх компонентів - учням I - II класів притаманний низький рівень розвитку когнітивного та поведінкового компонентів, а для школярів III - IV класів є характерними негативні складові у змісті емоційно-оцінного компонента у поєднанні з негативними тенденціями вікової динаміки розвитку. З'ясовано, що провідними чинниками розвитку позитивного ставлення школярів до навчання є: принципи та технології в діяльності вчителя, стиль спілкування між учителем і учнями, оцінка результатів учбової діяльності з боку вчителя та батьків, інтереси школяра, а психологічними механізмами - самоусвідомлення, самооцінювання, саморегуляція. Обгрунтовано психолого-педагогічні умови та розроблено й апробовано програму розвитку позитивного ставлення до навчання.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-72 + Ч421.221
Шифр НБУВ: РА370826 Пошук видання у каталогах НБУВ 


Рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського