| Пономарьова В. К. Соціально-психологічні особливості динаміки Я-концепції старшокласників у міжособистісній взаємодії : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.05 / В. К. Пономарьова ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. — К., 2010. — 16 с. — укp.Розглянуто та систематизовано основні науково-теоретичні підходи до визначення поняття Я-концепції особистості. Визначено основні соціально-психологічні особливості розвитку Я-концепції старшокласника. Встановлено, що учням старшого шкільного віку притаманні: незбалансована самооцінка, неусвідомленість образу Я, суперечність між образами реального й ідеального Я, тенденція щодо шаблонного, стереотипного, догматичного способу мислення. Розроблено й апробовано програму інтерактивних квест-ігор, спрямовану на корекцію Я-концепції старшокласників у міжособистісній взаємодії. Здійснено модель оптимізації умов розвитку Я-концепції старшокласників у процесі міжособистісної взаємодії як систему умов і методів, спрямованих на гармонізацію розвитку Я-концепції старшокласників. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2-734 + Ю983.402.3 + Ю954.04 Шифр НБУВ: РА373646 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|