Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20110901000217<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Зайчук Г. М. Формування професійної компетентності майбутніх маркетологів туристичної галузі у процесі фахової підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04 / Г. М. Зайчук ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2010. — 20 с. — укp.Визначено основні складові професійної компетентності майбутнього маркетолога туристичної сфери. Уточнено поняття "професійна компетентність маркетолога туристичної сфери" та "професійна компетенція". З'ясовано теоретичні та методичні засади формування у студентів - майбутніх маркетологів, професійних компетенцій, як основи професійної компетентності фахівця у туристичній галузі діяльності. Розроблено концептуальну модель формування професійної компетентності майбутніх фахівців туристичної галузі. Досліджено, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено вплив педагогічних технологій на рівень формування професійних компетенцій. Вдосконалено методику організації навчання майбутніх фахівців маркетологів даної гагузі в навчально-виховному процесі студентів ВНЗ у даний період. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Ч518.14(4УКР) Шифр НБУВ: РА375105 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|