![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20110901000524<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Трач Н. О. Соціально-психологічні та інформаційно-комунікаційні механізми політичного лідерства : автореф. дис. ... канд. політ. наук : 23.00.02 / Н. О. Трач ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2010. — 20 с. — укp.Визначено, що для поширення своїх ідей і програм політичні лідери широко використовують різні механізми політичної комунікації, яка найчастіше реалізується через засоби масової комунікації. З метою ефективного впливу на суспільство та формування потрібних інформаційних потоків у суспільстві політичні лідери вдаються до різних засобів маніпуляції громадською думкою. Зазначено, що іміджмейкинг є однією із найбільш ефективних технологій впливу політичного лідерства на суспільство. Проаналізовано іміджеві характеристики провідних українських політиків і встановлено, що всі вони мають суттєві підстави для покращання своїх іміджів. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: Ф038.4 Шифр НБУВ: РА375898 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|
|
|